Scheerapparaat gaat spontaan aan hoe kan dit?

Mijn scheerapparaat een Philisshave PT870 van 4jaar oud schat ik ging in de nacht van zondag op maandag spontaan aan. Ik heb toen geprobeerd hem uit te zetten wat niet lukte. Ik heb toen het deksel met scheerhoofden open gemaakt en de stangen tegen gehouden toen stopte hij. Na 3 minuten weer hetzelfde. Toen heb ik een elastiekje rond de stangetjes gedaan. De volgende dag deed hij het weer gewoon. Geen storing meer gehad.Wat kan de oorzaak geweest zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (1)

Sluiting in de aan/uit schakelaar lijkt mij het meest voor de hand liggen. Maar het kan ook een storing ergens anders in de electronica zijn......
jc54