Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ken het Bodum-cafetière systeem. Kan iemand me vertellen hoe dit als electrisch systeem werkt? Zie www-toelichting)

https://sc.sbcommerce.nl/prodimg/files/extend/Gebruiksaanwijzing%20Bodum%20Bistro%20Elektrische%20Cafetiere.pdf
Volgens mij heeft dit geen voordeel tegenover een handbediend systeem, maar ik kom niet helemaal uit de gebruiksaanwijzing!
Dank voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
849
fremar
10 jaar geleden
Lijkt mij ook geen voordeel dan het gewoon handbediend systeem,lijkt mij overbodig ingewikkeld en zelfs gevaarlijk(koffie moet grof genoeg zijn).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb de handleiding gelezen voor het zetten van koffie maar snap niet zo goed wat het toevoegt inderdaad, behalve dan dat je geen extra apparaat (fluitketel, waterkoker of pannetje met water of je gasfornuis) nodig hebt om het water te verhitten.
Je zou deze cafetiere kunnen gebruiken op de camping als je geen andere manier hebt om water te verwarmen, dat is het enige wat ik me kan bedenken. Of in de auto misschien als je een omvormer hebt naar 12v.
Dit is typisch zo'n geval van een apparaat dat niet echt iets toevoegt aan het oorspronkelijke ontwerp, wat mij betreft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding