Ik ken het Bodum-cafetière systeem. Kan iemand me vertellen hoe dit als electrisch systeem werkt? Zie www-toelichting)

https://sc.sbcommerce.nl/prodimg/files/extend/Gebruiksaanwijzing%20Bodum%20Bistro%20Elektrische%20Cafetiere.pdf
Volgens mij heeft dit geen voordeel tegenover een handbediend systeem, maar ik kom niet helemaal uit de gebruiksaanwijzing!
Dank voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
Lijkt mij ook geen voordeel dan het gewoon handbediend systeem,lijkt mij overbodig ingewikkeld en zelfs gevaarlijk(koffie moet grof genoeg zijn).

Antwoorden (1)

Ik heb de handleiding gelezen voor het zetten van koffie maar snap niet zo goed wat het toevoegt inderdaad, behalve dan dat je geen extra apparaat (fluitketel, waterkoker of pannetje met water of je gasfornuis) nodig hebt om het water te verhitten.
Je zou deze cafetiere kunnen gebruiken op de camping als je geen andere manier hebt om water te verwarmen, dat is het enige wat ik me kan bedenken. Of in de auto misschien als je een omvormer hebt naar 12v.
Dit is typisch zo'n geval van een apparaat dat niet echt iets toevoegt aan het oorspronkelijke ontwerp, wat mij betreft.