Hoe kan ik van een kinder accu auto (6 Volt) een soft starter maken i.pv. een snelstarter?

Een geweldige auto, maar mijn kleindochter schrikt zich elke keer een hoedje als het gas wordt ingetrapt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
4 jaar geleden
Afhankelijk van vermogen van de motor is daar wel iets op te verzinnen maar eenvoudig is het niet (anders had fabrikant het wel gedaan).

Antwoorden (1)

Zet er een accu in die minder vermogen afgeeft kijk naar de ah waarde die op je accu staat en zoek een andere accu die bijvoorbeeld de helft van die waarde heeft.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Dat zal alleen de duur van gebruik (hoe lang je op die accu kan rijden) veranderen.