Is deze navigatie voor de FIETS of voor de AUTO?

http://itunes.apple.com/nl/app/navigon-mobilenavigator-europe/id320279293?mt=8

Ik krijg de indruk dat die voor de auto is.
MAAR op de video (zie link hieronder) staat dat het voor de fiets is.

http://www.youtube.com/watch?v=mi8L3m6EDpU

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

bijde, je zou hem ook aan een step of te voet mee nemen.
je kan gewoon instellen wat je vervoersmiddel is.
vedder is het gewoon op je Iphone dus jha.
het maakt niet uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je het filmpje ook kijkt op 50 sec, zie je ook de slectie waar voor je hem kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga je straks al beste antwoord kiezen. Maar ik heb nog een paar vragen.
wil je die ook bekijken? Ik heb de vragen gewoon op www.goeievraag.nl gesteld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nog een paar vragen.
maar die zijn gewoon op www.goeievraag.nl gesteld. WIL JE DIE OOK BEKIJKEN???

Andere antwoorden (1)

voor de auto....
ik neem niet aan dat je met de fiets de snelweg opgaat om de afslag naar amsterdam schiphol te nemen ...
voor de auto dus...