Waarom zetten informatie van product op de site, als het niet te koop is in Nederland.?

Panasonic heeft een split unit airco die kan blijven verwarmen.
Zelfs als de buiten unit gaat ontdooien stopt de binnen unit niet.
( Andere airco's stoppen 5 / 10 / 15 min tot ze weer verder gaan. )

Ik heb Panasonic gebeld en die zijden dat hun er voor gekozen hebben,
om het niet te leveren in Nederland.
( En ik vind het echt irritant, omdat er gewoon op de site staat. )
https://www.aircon.panasonic.eu/NL_nl/happening/heatcharge-energy-charge-system/

Als iets op een site staat, moet het toch ook te koop zijn.
Mag je wel iets op een site zetten, ook al is het niet te koop.
En hoe kan ik er voor zorgen, dat ze het wel gaan aanbieden in Nederland?

Weet jij het antwoord?

/2500

Panasonic zet dit product niet specifiek voor Nederland op hun site. Informatie over de airco staat op de site van panasonic.EU, met een vertaling voor Nederland. Er staat niet bij dat je het product ook in Nederland kunt kopen. Hier staat bijvoorbeeld een linkje voor Duitsland (DE): https://www.aircon.panasonic.eu/DE_de/happening/heatcharge-energy-charge-system/ Indien gewenst, kun je de airco gewoon bestellen, bijvoorbeeld hier: https://www.shopclima.it/en/air-conditioning-complete-kit/panasonic-cu-vz9ske-cs-vz9ske-heatcharge-vz-monosplit-kit-9000-btu.html Verzendt ook naar Nederland. Of https://inverter-klimaanlagen.de/Panasonic-Klimaanlagen/Wandgeraete-Wandklimaanlage/heatcharge-vz-bis-35-c/ https://www.encliso.de/1-fach-set/panasonic/etherea/cs-vz12skew-cu-vz12ske_1527_3213

Toegevoegd op 12 december 2019 12:00: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100