Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop, blijven dan gegevens op mijn oude telefoon bewaard?

Afgelopen week heb ik mijn iphone xs laten vallen, hij reageert nergens meer op. Nou vraag ik mij af als ik mijn simkaart nu in een android activeer of dan mijn gegevens alsnog bewaard blijven. Voor als ik hem dan ooit weer in mijn oude iphone kan stoppen. En de berichten die nu binnenkomen, krijg ik die alsnog te zien of verdwijnen die gewoon?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja.

Gegevens op je SIMkaart en de gegevens op je telefoons staan los van elkaar. Je gegevens op je telefoon blijven dus gewoon daar en worden ook niet overgedragen op de andere telefoon. Het enige wat je dus overdraagt zijn de telefoonnummers die op de SIMkaart zelf staan (veel mensen slaan echter telefoonnrs op op hun Gmailaccount of Apple-account).

En de berichten die nu binnenkomen, krijg ik die alsnog te zien of verdwijnen die gewoon?
Je SMS'jes zullen gewoon binnenkomen. Zelfde als je je SIMkaart een dag uit de telefoon haalt en terug stopt.
(Ze zullen dus gewoon binnenkomen op het apparaat waarin jij de SIMkaart steekt. Dus de SMS'jes zullen nu op het Androidapparaat binnenkomen.)
(Lees meer...)
Toegevoegd op 27 augustus 2019 16:39: tekst
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding