Hoe vind je de eigenaar van een gevonden Apple Watch?

Een week geleden heb ik een Apple Watch gevonden. Ik wil dat deze graag terug komt bij de rechtmatige eigenaar. Ik heb alleen totaal geen idee hoe ik deze eigenaar op kan zoeken. Heeft iemand een idee? Ik kan namelijk alleen dingen vinden over wat je moet doen als je je Apple Watch kwijt raakt en niet wat de vinder moet doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Gevonden of verloren voorwerpen moet je tegenwoordig bij je gemeente inleveren. Vroeger was dat bij de politie, maar deze taak wordt nu door de gemeente(n) verzorgd. Kijk dus voor meer informatie op de website van je gemeente of ga even langs.

Bekijk is op veloren of gevonden. Ik heb ooit de Camera gevonden op een bankje, en via deze website de persoon terug gevonden. Echter ben je nu officieel verplicht om het af te geven bij jou gemeente, alleen ben ik bang dat het bij hun in een grote lade verdwijnt, tot dat iemand zich meld. Dus je kan gerust eerst zelf de eigenaar proberen te vinden. Succes! (Links gevonden of verloren)

Bronnen:
https://www.verlorenofgevonden.nl/

als je facebook hebt kun je het daar ook op zetten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100