Hoe vind je de eigenaar van een gevonden Apple Watch?

Een week geleden heb ik een Apple Watch gevonden. Ik wil dat deze graag terug komt bij de rechtmatige eigenaar. Ik heb alleen totaal geen idee hoe ik deze eigenaar op kan zoeken. Heeft iemand een idee? Ik kan namelijk alleen dingen vinden over wat je moet doen als je je Apple Watch kwijt raakt en niet wat de vinder moet doen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
9.1K
LeonardN
4 jaar geleden
Is er iets specifieks aan die Apple Watch, een bepaalde beschadiging?
tinus1969
4 jaar geleden
Het doorgeven van NAW-gegevens van de eigenaar aan jou is al snel strijdig met de AVG, behalve als de eigenaar daar expliciet toestemming voor heeft gegeven. Je kunt dus niet aan de gegevens van de eigenaar komen.

Antwoorden (3)

Gevonden of verloren voorwerpen moet je tegenwoordig bij je gemeente inleveren. Vroeger was dat bij de politie, maar deze taak wordt nu door de gemeente(n) verzorgd.

Kijk dus voor meer informatie op de website van je gemeente of ga even langs.
4 jaar geleden
Bekijk is op veloren of gevonden. Ik heb ooit de Camera gevonden op een bankje, en via deze website de persoon terug gevonden.

Echter ben je nu officieel verplicht om het af te geven bij jou gemeente, alleen ben ik bang dat het bij hun in een grote lade verdwijnt, tot dat iemand zich meld. Dus je kan gerust eerst zelf de eigenaar proberen te vinden.

Succes!
(Links gevonden of verloren)
4 jaar geleden
als je facebook hebt kun je het daar ook op zetten
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Je moet er dan natuurlijk niet teveel opzetten, zoals de exacte vindplaats, of een foto van het item. Je moet juist wat details onbekend laten zodat "de eigenaar" de juiste antwoorden kan geven. Of in dit geval kan je vragen of de eigenaar kan laten zien of deze de beveiliging eraf kan halen.