Ik kreeg net een melding op mijn Iphone 7 dat ik 4 virussen had hoe kan ik weten dat dit echt zo is?

Ik kreeg net een melding op mijn Iphone 7 dat ik 4 virussen had hoe kan ik weten dat dit echt zo is? De melding was in het Engels en ik hem mijn mobiel in het Nederlands staan. Er stond ook bij dat ik direct een app moest downloaden om het te stoppen. Heb ik nou echt een virus of is dit gewoon nep?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Niet openen, gelijk weggooien

Antwoorden (1)

Helaas zijn er nog altijd van dit soort scams, je hebt waarschijnlijk geen virus. De app die je moest downloaden is waarschijnlijk wel een virus (of tenminste advertentiehel)