Hoe zet ik mijn nummer in de Itunes store?

Ik heb zelf een nummer gemaakt en nu wil ik deze in de Itunes store zetten, kan dat? Zo ja kost dit geld en hoeveel dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Ik vind dit een leuke vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoezo?
paulus811
11 jaar geleden
Iemand die zelf muziek maakt en het via Itunes wil verkopen, lijkt vanzelfsprekend en simpel. Maar ik heb geen flauw idee hoe dat zou moeten en als ik naar het aantal antwoorden kijk, ben ik niet de enige.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad best lanstif volgens mij om een nummer in de itunes store te krijgen.

Antwoorden (1)

Zie link voor uitleg. Suc6