Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Sony Vaio waarvan de batterij binnen 15 min leeg is. Weet iemand een oplossing om de levensduur weer enig sinds te verlengen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Lijkt erop dat je toe bent aan een nieuwe accu, het beste kan je die bestellen op het internet bij replacedirect. Daar is het niet al te duur. Zou gaan voor hun huismerk indien mogelijk, is voordeliger en zijn ook goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Sony heeft een heel vervelende beveiliging ingebouwd in hun laptops. Met wat hackwerk kun je soms een replacement gebruiken, maar het is een gedoe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, dacht ik al. Bedankt! Ik denk dat ik maar een originele haal :-(. Mijn laptop is te kostbaar om alleen met stroom te kunnen werken. Mijn netbook gaat 11uur!!! mee:-). Waarom kan mijn Sony Vaio dat niet :-(. Ciao

Andere antwoorden (2)

Nee, daar is helaas niets meer aan te doen.
En een replacement is schreeuwend duur, maar je hebt geen keus.
(Lees meer...)
AWM
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt. Dat is ook mijn ervaring. Batterijen van laptops die binnen 15 minuten leeg zijn, zijn niet te redden, Een batterij gaat tussen de 2-3 jaar mee.
Helemaal laten ontladen, dus dat de laptop helemaal niet meer aan wil en dan in 1x volledig opladen zonder onderbreking. Dit werkt soms bij litiumion accu's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing