Mag je je laptop op bed de hele dag opladen? komt er dan straling vrij?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Electromagnetische velden, om precies te zijn maar als je niet in bed ligt/zit zal het meevallen. Overigens heb je dit ook bij gebruik van een laptop.
TurfGraver
5 jaar geleden
Zou mij om de straling niet zo zorgen maken. Of het (op de bed) zijn warmte kwijt kan wel....

Antwoorden (1)

Het gebruik van elk elektrisch apparaat geeft "straling" echter de straling is binnen de gestelde normen en niet schadelijk voor de gezondheid.

Mijn bedenking is meer dat bij opladen de batterij van de laptop vrij warm wordt en het zal niet de eerste keer zijn dat deze activiteit brand veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oke. Wat kan je doen tegen de warmte?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Je begrijpt het niet. Bij het opladen van accu's of eigenlijk bij het gebruik van elektrische apparaten in het algemeen gaat wel eens wat mis. Hierdoor kan brand ontstaan. En met een heleboel brandbare dekens en ander beddengoed in de buurt is zo'n brandje al snel niet meer te blussen.