In een test zijn een aantal types van deze merken getest. De Intergas Kombi Kompakt HReco 36 scoorde in een test 8.1 en de Remeha Tzerra M 28c 7.8. Het verschil is dus niet groot. Je kan de aanschafprijs ook meenemen in de overweging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank voor deze en nog een andere goed gefundeerde reactie; danzij jullie heb ik een goed overwogen keuzekunnen nemen.
Nogmaals mijn dank!
Herma

Andere antwoorden (1)

Na vergelijken van de specs zou ik voor de Intergas gaan, ervan uitgaande dat die voldoende vermogen kan leveren want die heeft een vermogen van 27,1 kW tegenover 35,7 kW voor de Remeha.
De Intergas heeft 15 jaar garantie op de warmtewisselaar, 10 voor Remaha.
De Intergas kan u al kopen voor € 929,39 incl - tot € 40 korting bij Warmteservice tegen € 944,14 eveneens bij Warmte service.
De consumenten beoordelingen liggen op 8,1/10 voor Intergas tegen 7,8/10 Remeha.

Als enig nadeel van de Intergas las ik de opmerking dat de temperatuur van het warmwater schommelt niettegenstaande een thermostatische kraan maar dat ligt aan de instelling van de warmwater temperatuur op de ketel.
Als die te hoog staat (70-90°C) krijgt u dit fenomeen.
De ideale instelling is max 60°C.

Succes en neem de juiste beslissing.