Hoe sluit ik mn tomtom aan op mijn conputer?

Ik weet niet hoe ik mn tomtom aan sluit op mn computer omdat hij is 72 maanden oud is (Kaart) dus ik wil hem updaten maar dat lukt niet omdat we geen kabeltje daarvoor hebben.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
LeonardN
5 jaar geleden
De foto is te onscherp om de aansluiting te kunnen zien, of om te zien om welk model tomtom het gaat. Kan je het modelnr geven? (achterkant?!) Daar past nooit nimmer niet geen VGAkabel in niet.

Antwoorden (1)

Door de juiste USB kabel te gebruiken. Vaak USB-mini of USB-micro (zelfde als je lader voor je telefoon!). Welke van de twee is afhankelijk van de Tomtom. Je kan elke generieke USB-kabel uitproberen die past.
---
Je steekt dan het micro- of mini-USB deel in de Tomtom en de gewone USB-aansluiting in de PC.
---
Ook moet je de Tomtom-software even installeren.
Toegevoegd op 27 februari 2019 17:35: tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Maar ik heb een andere TomTom
LeonardN
5 jaar geleden
Als je uitlegt wat je hebt, of een goede foto kan geven kan ik je verder helpen. Meer info>meer hulp.