kan je in newyork apple airpods kopen, zo ja waar zijn ze het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
5 jaar geleden
Lijkt mij heel raar als je in een wereldstad als New York geen overpriced oordopjes kunt halen.
Reddie
5 jaar geleden
@Ritsuka, wel in New York, maar in newyork zeker niet.

Antwoorden (1)

De beste winkel voor electronica in NY is B&H op 9th Avenue. Ik heb 5 jaar in NY gewoond en kwam er bijna wekelijks, fantastische zaak. Laat je niet verleiden om ze in de obscure winkeltjes te kopen die ook reistassen, tandpasta etc, verkopen. Dat is vaak nep en je vraagt om fraude met je credit card. Helaas zit NY vol met dit soort duistere winkeltjes.

Veel goedkoper is het trouwens niet en misschien zelfs duurder. Ik zie ze in NL voor 144, in de VS kosten ze 159 USD + (voor NY) 8,75% sales tax, dat is zo'n 150 euro.

In NY zijn buiten B&H en de Apple stores vrijwel geen electronica winkels, laat staan waar je Airpods kunt kopen.
paulus811