Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de rest energie van een "lege" AA of AAA batterij nog ergens voor gebruiken?

Als bijvoorbeeld de batterijen van mijn pc muis "leeg" zijn of vervangen dienen te worden, dan is de batterij nog niet "dood" er zit dan altijd nog energie in de batterij.
Ik zoek een manier om deze resterende energie helemaal op te gebruiken

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Tja, wanneer zijn ze 'dood'?
Bijna alles geeft wel een beetje energie...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mijn vader gooit ze altijd in de open haard, hij zegt dat die dingen goed branden. Volgens mij geen goede manier om het laatste restje energie er uit te persen.
TurfGraver
5 jaar geleden
Gezellig Reneee, ik zou de kamer voor een tijd verlaten dan. :x

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een led lichtje? Deze verbruikt heel weinig energie, Je kan deze al heel goedkoop bij een elektronica webshop kopen.Je kan ook verschillende kleurtjes nemen, is misschien wel leuk met de donkere dagen. Als je geen kant-en-klare ledlichtjes koopt waar AA of AAA batterijen in kunnen en dus zelf gaat knutselen, vergeet dan niet een goede weerstand tussen het lichtje en de batterij te plaatsen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding