Hoe kan ik een storing in een voeding van een PS4 verhelpen?

Ik heb een ps4. Wanneer ik deze aan zet gaat hij aan uit en hoor je 2 klikjes oftewel voeding klikt aan en gelijk uit ondertussen zie je voor minder dan 1 seconde het blauwe licht. Nu test ik de powersupply en blijkt deze gewoon te werken wanneer hij niet in de ps4 zit. Wanneer hij wel in de ps4 zit heb ik het probleem beschreven hierboven. Kan iemand mij helpen? Zelf denk ik aan een kortsluiting maar waar moet je beginnen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Heeft een vriend/vriendin/kennis/familielid geen PS4? Dan vraag je of je daar de voeding even van mag lenen en dan weet je of het aan de voeding ligt of aan je PS4.