Bestaat er een verloopsnoertje of -stekkertje met USB stekkertje (male) enerzijds en mini-USB (female) anderzijds?

Ik wil de batterij van een mini active speakertsetje opladen. Daarvoor heeft het een mini-USB stekkertje, maar mijn laptops hebben geen aansluiting daarvoor.
Er zijn snoertjes met male mini-USB stekker aan de ene kant, maar daar heb ik dus nix aan.
In de vele online catalogi kom ik zoiets niet tegen, de mini-USB stekker is altijd male.
Bestaat het wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.kabeltje.com/computer-usb-c-33.html
anders Dixons FF bellen. Snap je vraag trouwens ook niet omdat je met een gewone USB verlengkabel jouw speciale kabel kan verlengen.

Het beste antwoord

Bedoel je zoiets als in het plaatje?

Te koop in de webshop voor €4,09.

Toegevoegd na 10 minuten:
Of bedoel je degene in plaatje 2? Die is €3,10.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het plaatje heeft me erg geholpen. Een speciaalzaak heeft er een voor me besteld, de website rekent bijna6euro verzendkosten.....

Andere antwoorden (2)

Ja, die bestaat. Zie: http://www.meritline.com/usb-a-male-to-mini-5-pin-female-cable---p-40104.aspx?source=nextaghdac

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry link doet t niet. Hier goede: http://www.meritline.com/usb-a-male-to-mini-5-pin-female-cable---p-40104.aspx

Toegevoegd na 5 minuten:
Nou die doet t dus ook niet..... Je kunt hem opzoeken door 'USB Cable A to Mini 5-Pin' in te typen op de website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je gewoon bij de dixons halen:

http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/accessoires_en_supplies/kabels/HAMA+USB+verloopkabel+1%2c8+meter.7114053/default.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een Male-mini Male USB. Volgens mij is hapax op zoek naar een Male-mini Female USB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit een apparaat gezien waar de mini-usb uitstak omdat het een female is.
Elke apparaat wat ik heb gezien, heeft een female mini usb aansluiting. Dus heb je een male kabel nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik de vraag goed heb begrepen, wil hij een speakerset aansluiten waar al een kabeltje uit komt (een mini Male), die hij dus niet aan zijn laptop aan kan sluiten en daarvoor dus een verloopstekker (mini Female-Male) wilt hebben zodat hij deze kan ansluiten op de USB poort van zijn laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik nog steeds vreemd, dat het product niet compleet is voor de huidige stekkers. Er zou dan een verloop stekker bij moeten zitten. Ik laat het juiste antwoord beoordeling aan de vraagsteller. Hij is de enige die het apparaat heeft en dus zal weten wat het moet zijn.