Hoe kan ik op mijn rekenmachine een random getal tussen de 0 en de 10 krijgen?

Rekenmachine: casio fx-82MS
Als ik shift Ran# doe krijg ik random getallen tussen de 0 en de 1. Hoe krijg ik getallen tussen de 0 en de 10?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Je moet eerst het bereik opgeven en vervolgens op de knop Ran # drukken
Bijvoorbeeld 50Ran # zou een willekeurig getal tussen 0 en 50 moeten genereren
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
eerst moet je 10 indrukken en dan ran#