Kan ik op een powerbank van 400watt een TV, koelkast en wasmachine aansluiten?

Ik heb dit nodig in een gebied waar er geen elektriciteit is. Ik dacht eerst aan een generator maar met een powerbank op zonne-energie heb ik ook geen benzine nodig Het moet gebruikt worden in de tropen Hoop dat iemand kan helpen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Onmogelijk. Je hebt wel 10 keer zoveel vermogen nodig, als je beseft dat die dingen niet lang het volle vermogen kunnen leveren. Dus eerder 4.000 watt.
escape
5 jaar geleden
Nee, een wasmachine doet al gauw 2500W en zal misschien niet eens aan gaan, en een koelkast doet 190kWh en is je powerbank al na ruim 2 uur uitgeput.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
"een koelkast doet 190kWh" per jaar denk ik. ;-)
Koelkast van 190.000 Watt? 8-|
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"een koelkast doet 190kWh" per jaar denk ik. ;-)"
Scherp Turfie :-) Inderdaad moet dat per jaar zijn...