Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er op mijn Dell-laptop bluetooth?

Zit er op mijn Dell-laptop bluetooth? Ik heb wel een kabel om met mijn LG-mobiel te verbinden (die wel bluetooth heeft), maar die werkt wellicht niet als er geen bluetooth op mijn laptop zit?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wat snap je niet? bluetooth heeft niks te maken met die kabel
Bluetooth is een uitbreiding op de laptop, een extra kaartje ingebouwd.
Dat dat kaartje er niet altijd standaard in zit, weet ik uit ervaring (ook bij Dell).
Op je factuur zou dan Bluetooth vermeld moeten zijn.
Anders kan je rechtsklikken op 'Deze Computer'. Dan naar Eigenschappen, dan naar Apparaatbeheer.
(device manager / management).
Daar moet dan onder Netwerkadapters Bluetooth vermeld zijn. En/of er is een apart item dat Bluetooth heet.
Zo niet, dan zit het er niet in, dan kan je een losse USB stick aanschaffen om je laptop te voorzien van BlueTooth.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bluetooth is draadloos, de kabel is waarschijnlijk USB, beide opties leveren een verbinding tussen je telefoon en je laptop.

Als je de kabel hebt kun je die dus sowieso altijd gebruiken, USB poortje heb je altijd wel op je laptop.

Of er bluetooth op jouw laptop zit kun je je factuur nakijken van dell, of door je device management te bekijken door rechtermuisknop op Deze Computer, of Computer op je bureaublad en dan Manage of Beheren..
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee. Dit snap ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet dan maar neer, wat voor laptop je precies hebt.
In afvulling op het antwoord hierboven: de meest betrouwbare manier om je mobiel met je laptop te verbinden is gebruikt te maken van je geleverde kabeltje. Dat heeft nagenoeg geen storing en vaak ook de hoogste snelheid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding