Hoe kan je zonder itunes bestanden op je ipod zetten? Itunes neemt namelijk verschrikkelijk veel ruimte in op je computer!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Bij mij is de map van iTunes maar 122 MB, ik zie het probleem niet..

Het beste antwoord

Niet, itunes is er voor nodig, amders kan het helaas niet. Downloaden is dus wel noodzakelijk.
Het enige wat anders nog mogelijk is als je een ipod touch hebt, om de muziek te downloaden via de itunes die standaard in je beginscherm staat.
Hoop dat je hier wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je hebt dan nog wel een pc/Mac nodig om je iPod touch de eerste keer te synchoniseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Even niet aan gedacht. Misschien kun je aan een vriend vragen of je op zijn pc je ipod mag synchroniserenw

Andere antwoorden (1)

Nee, dat kan niet... Als je te weinig ruimte op je pc hebt, probeer een externe hardeschijf, zijn tegenwoordig niet meer zo duur. Succes