Wat is er aan de hand met mijn LG G3?

Hallo,

Sinds een paar weken heeft mijn LG G3 een half scherm (zie foto).
Eerst was dit af en toe, maar nu laat ie permanent dit beeld zien.
Wat is ermee aan de hand? Iemand ervaringen ermee? En hoeveel kost repareren ongeveer? Mijn mobiel heeft geen garantie meer.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Zo te zien is je LCD-scherm kapot of de aansluiting daarvoor (die zit onder je scherm). Repareren kun je zelf doen als je handig bent, maar je kunt het ook laten doen.
Mocht je het zelf willen doen, dan is dit het goedkoopste scherm dat ik heb gevonden: https://www.telefoon-onderdelenshop.nl/lg-g3-volledig-gemonteerde-voorkant-zwart?gclid=EAIaIQobChMIy4uY1dP22gIVFS0ZCh2FAwqZEAQYASABEgKkgPD_BwE

Zoals ik al zei, zou het kunnen zijn dat een aansluting vanbinnnen lost zit. Dit weet je pas als je hem open heb gemaakt of als je hem laat repareren. Ik acht de kans klein er een aansluiting los zit, want de kans dat dat zomaar gebeurd is heel erg klein. Daarom vermoed ik dat je scherm stuk is.

Mocht je de reparatie willen uitbesteden: https://www.google.nl/search?q=lg+g3+reparatie
Zoals de zien in de zoekresultaten van de link, kun je dit door veel bedrijven laten doen.
Succes!