Hoe kan het dat Chromecast niet met het wifi netwerk verbindt?

De app geïnstalleerd en geconfigureerd via het meegeleverde stappenplan. Ook de controlecode gewoon overgenomen, maar krijg op een gegeven moment de melding dat chromecast geen verbinding kan maken met het wifi netwerk.

De internet verbinding gecontroleerd en werkt via alle apparaten. Via de app verschijnt het juiste wifi netwerk bij het selectie menu (ook niet altijd.

6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Wellicht is je wifi wachtwoord verkeerd. Weet je zeker dat je de juiste wachtwoord voor het instellen van de chromecast gebruikt? Anders zou je kunnen proberen de chromecast te resetten.(Klein knopje ca 15 sec ingedrukt houden)