hoe heet zo'n staafgrafiek die reageert op geluid?

ik will misschien zo'n grafiek op de hals van mijn bas gitaar maken

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
6 jaar geleden
Geen idee hoe je dat op de hals van je basgitaar wil maken maar of dat een goed idee is?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik wil kleine gaatjes in de hals maken om daar ledjes in te doen en kleine gleufjes voor de draadjes
TurfGraver
6 jaar geleden
Je wil de bas niet meer 'normaal' gebruiken?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voordat jij je Bas aan gort gaat boren zou een eens een kijkje bij Fret Zeppelin, het is een kickstarter voor een normale gitaar, maar ze komen met een versie voor Bas(als deze er al niet is) https://vimeo.com/229342470
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik wil de bas wel nog normaal gebruiken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
en buurmannetje ze hebben nog geen bas versie, jammergenoeg. dat is wel precies wat ik wil
TurfGraver
6 jaar geleden
"ik wil de bas wel nog normaal gebruiken"
Dan zou ik maar niet gaan boren en zo in de hals. ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Dan zou ik maar niet gaan boren en zo in de hals." Precies! Je zit ook met de truss-rod waar je omheen moet boren, al met al een lastig klusje.

Antwoorden (2)

Je bedoelt waarschijnlijk een frequentiediagram. Je zie die bijv. veel op equalizers.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
equalizer VU wordt het ook wel genoemd.