Kan je styluspen bij elke smartphone gebruiken?

Zijn styluspennen geschikt voor alle smartphones met touchscreens? Of zijn sommige smartphones niet geschikt? Ik vind de info niet in de handleiding van mijn mobieltje (samsung A3)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Toeval of niet, ik kijk ook zelf voor nieuwe stylus pen.
En ik heb uiteindelijk voor Adonit Snap Zwart gekozen, omdat deze werkt op Samsung Galaxy S7. En het Adonit Snap heeft mooie functie en dat is dat je met bluetooth verbinding foto's op afstand kan maken door op knop bij het stylus klikken.
Deze Adonit Snap moet ook bij je telefoon kunnen werken!

En sommige stylus zoals Apple Pencil is alleen voor Ipad Pro en dat gaat dus voor ons niet werken, tenzij je apple ipad pro neemt.

Kijk even anders op youtube voor het filmpje ''Adonit Snap'' .

Succes!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij vrijwel elke smartphone. Het is nl. afhankelijk van welk soort touchscreen je hebt, een capacitief of een resistief. Op een resistief touchscreen moet je echt drukken om te swipen, op een capacitief wrijf je licht (of met een styluspen soms al vóór dat je het scherm aanraakt). Volgens de mij bekende gegevens hebben alle smartphones een capacitief scherm.
jc54