Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke rekenmachine heb ik nodig voor osg sevenwolden?

ik doe jena havo/vwo

Toegevoegd na 7 minuten:
ik zit nu nog in groep 8, ga volgend jaar het osg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meestal is het voor de onderbouw de FX 82ms van Casio en heb je in de bovenbouw pas een grafische rekenmachine nodig zoals de TI83/84.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat je gewoon de rekenmachine kan aanklikken die in de lijst staat als je je boekenpakket bij van dijk besteld? En anders denk ik dat je een Texas TI-83 nodig hebt, die had ik ook in de eerste en vrijwel alle scholen bevelen deze aan voor de onderbouw ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het handig als je even de website raadpleegt, die is erg uitgebreid, en je kunt er ook nog de benodigde folders downloaden:

Kingcollege | Schoolboeken inleveren & bestellen | OSG Sevenwolden
www.osg-sevenwolden.nl/Home/De.../KingCollege.html?... - In cacheOp www.iddink.nl kun je ook gemakkelijk je leermiddelen bestellen die niet gratis zijn, zoals atlassen, woordenboeken, rekenmachines e.d. Ook kan het zijn ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je willen adviseren te wachten met het kopen van een rekenmachine tot de eerste wiskundeles, na de zomer. Je wiskundeleraar vertelt je dan wel welke rekenmachine je het beste kunt aanschaffen. Hij of zij wil waarschijnlijk het liefst één type rekenmachine in de klas. Als alle leerlingen met dezelfde machine werken is het immers gemakkelijker uit te leggen hoe je ermee om moet gaan dan wanneer leerlingen verschillende apparaten gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding