Mijn telefoon laad niet meer op heb al veel dingen geprobeerd maar het helpt niet wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
een nieuwe kopen
dudemeister
6 jaar geleden
pluis in de connector misschien?
houten tandenstoker voorzichtig erin

Antwoorden (1)

Kan 1 van de volgende dingen zijn:
- oplader kapot
- oplaadpoort van je telefoon defect
- accu is niet meer goed

Mocht een andere oplader niet helpen, dan is het waarschijnlijk punt 2 of 3.
Hiermee kun je het beste teruggaan naar de winkel/website waar je de telefoon hebt gekocht met je garantiebewijs.
Of je kunt naar een telefoonwinkel gaan voor reparatie.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat ook nog kan is dat de software van je telefoon van slag is. Daartegen helpt doorgaans óf uitzetten en weer terug aanzetten óf de boel terugzetten naar fabrieksinstellingen. In het laatste geval ben je vaak alles kwijt wat je hebt opgeslagen en wat je aan apps e.d. hebt. Een goede backup is zeker op z'n plaats!