Mijn Wileyfox doet raar als hij warmer heeft, wat is hier het probleem?

Hallo

Ik heb een Wileyfox Swift 2 van uit augustus.

Nu als hij in mijn zak zit of ik zit een beetje op 4G, dan warmt hij ietwat op. Dit is echter niet zo heet of echt warm, gewoon lichaamstemperatuur.

Hij heeft soms van die momenten (vooral als hij warmer heeft denk ik), dat er precies iemand met zijn vinger op de bovenkant van het scherm zit te duwen (niet echt dus, maar de gsm reageert wel zo).

Het toestel is laatstleden geformatteerd en er staan dus nog niet zit veel apps op.

Waar zit hier het probleem?

Bedankt!

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het probleem kan een hardware- of softwareprobleem zijn. Controleer eerst of de software up-to-date is. Als dit niet het geval is, probeer dan de telefoon opnieuw op te starten. Als dit niet helpt, neem dan contact op met de fabrikant voor verdere ondersteuning.
Bronnen:
een maand geleden