ik heb een elektrische fiets maar op mijn computertje staat e18 en nu doet hij het niet meer hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 32 minuten:
ik heb trouwens een: sparta Ion energy comfort

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Het is jammer dat je niet schrijft welk merk fiets of welk merk motor je fiets heeft.
Het kan zijn dat je een Sparta hebt.
Als je de fiets langer dan twee maanden niet is gebruikt (wat na de winter natuurlijk niet zo raar is) kan het zijn dat je deze foutmelding krijgt.
Zet de fiets aan de lader en wacht tot de fiets volledig is opgeladen.

Overigens is het goed elke 6 weken (ook tijdens de winter) de accu op te laden.