Kan ik de laatste update van minecraft verwijderen?

Ik heb een iPhone 5s waar minecraft op staat. Minecraft heeft de laatste update gehad, maar die vind ik helemaal niet fijn. Het lijkt net of je in survival zit terwijl je creatief hebt... Dus ik zou de laatste update heel graag willen verwijderen, zodat ik de vorige versie weer heb. Maar ik wil ook weer niet alle updates verwijderen maar gewoon de laatste. Is dit mogelijk? En hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
SimonV
6 jaar geleden
Misschien werkt dit: http://www.minecraftforum.net/forums/support/unmodified-minecraft-client/1853777-is-it-possible-to-go-uninstall-this-new-update

Antwoorden (1)

Helaas is het via zowel de appstore als de playstore niet mogelijk om een eerdere versie van Minecraft (of andere apps) te herstellen. Het enige wat je zou kunnen doen, is een crack versie via het internet downloaden. Dit kan echter ook virussen geven en werkt voor zover ik weet niet bij apple apparaten.

Toegevoegd na 34 seconden:
Werkt niet bij "ongejailbreakde" apple apparsten*