Hoe kan ik mijn PS4 aansluiten op surround speakers?

Mijn ps4 heeft een optische uitgang en mijn speakers hebben een groene, zwarte en oranje aansluiting. Hoe sluit ik deze aan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat hierbij om het 5.1 setje van het merk Trust.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zal dan een digitaal naar analoog adapter moeten kopen:
https://www.amazon.co.uk/Digital-Adapter-Converter-Decoder-Supports/dp/B00AZHNXNO

Antwoorden (1)

Niet uit de PS4 zelf... Heb het probleem zelf ook, best irritant.
Wat je wel kan doen is een kabel uit de TV (hoofdtelefoon-uitgang) naar je Trust setje doen . Of gewoon oortjes/koptelefoon in de controller stoppen... Werkt ook, alleen wel ff volume aanpassen door je PS knop lang in te houden ;)
Je kan ook zn adapter (bijv. uit China) kopen maar ja, denk dat hierboven beter werkt!

Ruben