hoe update ik mijn oude tomtom?

de tomtom one, rond de 10 jaar oud, wil geen nieuwe kopen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
18.7K
ronron1212
6 jaar geleden
Bij tomtom op de web-site zou dat moeten lukken. Of het gratis is weet ik niet.
fremar
6 jaar geleden
http://www.tomtomupdate.nl/

Antwoorden (1)

Je TomTom-navigatiesysteem updaten

Als je je TomTom-navigatiesysteem wilt updaten, moet je de applicatie MyDrive Connect op je pc of Mac installeren. MyDrive Connect is onze gratis ondersteuningsapplicatie waarmee je de content en services op je TomTom-navigatiesysteem kunt beheren. Via MyDrive Connect bieden we je de nieuwste kaarten, software-updates en de mogelijkheid om services te vernieuwen. We raden je aan om je navigatiesysteem regelmatig aan te sluiten voor de beste rijervaring. Elke week zijn er verschillende nieuwe updates en fixes beschikbaar. Controleer of je de nieuwste versie van MyDrive Connect gebruikt. Als de applicatie is geïnstalleerd, sluit je gewoon je TomTom-navigatiesysteem op je pc of Mac aan en de applicatie wordt automatisch gestart.
6 jaar geleden
Utrecht
6 jaar geleden
Mydrive is pas de laatste jaren geintroduceerd. Grote kans dat deze oude TomTom met TomTom HOME werkt.
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
Klopt, via deze link:
https://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/15327/locale/nl_NL
kun je zien of je my drive of tomtom home moet gebruiken.