Hoe komt het dat de grootte van mijn SD-kaart is verkleind door Win32 Disk Imager?

Ik heb op een SD-kaart van 8GB een image gezet. De SD-kaart is nu verkleind naar 75MB. Hoe kan dit? Hoe kan ik er weer 8GB van maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het formatteren komt er te staan dat de nieuwe grootte weer 75MB word, dit helpt dus niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit werkt ook niet.

Het beste antwoord

Ahaa!! Ken ik ken ik!!! door dat tooltje is je sd kaart gepartitioneerd, en windows ziet alleen maar de eerste partitie. En dat is hier de kleinste.

Om te fixen:
- Download easeus partition master HOME van de volgende pagina: http://www.partition-tool.com/landing/home-download.htm
-instaleer en start.

Eenmaal gestart zie je als het goed is je sd kaart, met 2 partities. Verwijder ze allebij, en creer dan een nieuwe.
Er komt een venstertje: kies een naam, ga alle vakjes af. De partitie moet primary zijn, en het bestandsysteem fat32.
klik op apply en alles zou weer goed moeten zijn ;-).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uw partitie is verkleint en windows kan de achterliggende partitie niet lezen.
E.e.a kunt u oplossen met Minitool partition wizard.
Gemakkelijk in gebruik en nog gratis ook.
http://www.partitionwizard.com/download.html
Simpel klik en pray werk, klik op de partitie met uw rechtermuisknop en aanschouw de wondere wereld van partitionering.