Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop reageert nergens op weet iemand wat het probleem is ?

Ik heb een toshiba satellite c855, 4 jaar geleden gekocht bij de Wehkamo.
Maar sinds gisteren reageert de laptop nergens meer op.
Ik kwam van school en wou mijn laptop starten allleen hij ging niet aan en er bleef en wit lampje aan en uit gaan beneden (indicatielampje)
Dus toen na 10 minuten wachten heb ik de batterij eruit gehaald en er wer in gedaan , alleen sinds toen gaatie niet meer aan en regaeert hij ook niet op de Ac-adapter, als ik deze aansluit op de laptop.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem zou kunnnen zijn want voor garantie kan ik hem jammer genoeg niet meer opsturen na 4 jaar

ik zou het zeer waarderen als iemand mij snel antwoord zou kunnen geven
Gr,
Ferdous

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Probeer eens: Accu en adaper eruit, daarna aan knop 10sec ingedrukt houden, soms helpt deze "reset" wel. Daarna alleen dd adaper, als dit goed gaat uit zettn en accu erbij. Succes

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer eens: Accu en adaper eruit, daarna aan knop 10sec ingedrukt houden, soms helpt deze "reset" wel. Daarna alleen dd adaper, als dit goed gaat uit zettn en accu erbij. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding