Waar kan ik een handleiding van liteputer cx-12 vinden??

Ik ben bezig met het programmeren van een liteputer cx-12 maar ik kan de handleiding nergens meer vinden...... Op internet kan ik alleen handleidingen in andere talen vinden. Iemand misschien een idee waar ik een Nederlandse handleiding kan vinden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om direct antwoord te geven op je vraag: op het internet.

Als je alleen al intikt in google 'liteputer cx-12' dan zie je de suggestie 'user-manual' al in beeld verschijnen. Als je daar op klikt, kom je al een pdf tegen op de eerste hit. Deze heet:

CX-12
DMX 96 Control channel Dimming Controller
【User Manual】