Daar kan wel een miljoen volt op staan als hij daar op is gebouwd.
De meeste condensatoren gaan niet zo ver. Hoe ver wél, dat staat erop gedrukt.
Reddie
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik wil er bijvoorbeeld een paar van 10 volt kopen. Hoe kom ik aan de 10 volt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Hoe kom ik aan de 10 volt?"
Voeden met een voeding, of batterij... 9V blokje ofzo?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de condensator winkel online Van af 15 cent. Tot een 10€ Of bij de radio hobby winkel als die nog ergens bestaan of bij een electro groothandel of bij z0'n winkel waar ze computers repareren. Maar bij auto onderdelen groothandels zijn ze er ook alleen waar heb je voor nodig voor een radio of voor een ontsteking ( bom :(