Heeft een Chromecast zin als je al een Smart TV met android hebt?

Helaas gaat een filmpje streamen van PC naar de android tv erg traag met haperingen. Heeft een Chromecast met bijvoorbeeld de Plex client erop dan zin om wel vlekkeloos iets te bekijken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Eigenlijk heb je aan een chomecast inderdaad niet veel als je een Android smartTV hebt.
Op je TV kun je vaak in de App Store ook een PlexApp downloaden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas is alsnog streaming erg traag. Terwijl wij het hoogste internet abonnement hebben van Ziggo.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Steaming van pc naar tv heeft niks met Ziggo te maken maar met je thuisnetwerk. Als je het via wifi doet probeer dan eens een e thermen kabel.
paulus811
7 jaar geleden
Aan die paar tientjes kun je je geen buil vallen, gewoon kopen. Het is zoveel makkelijker om een video op je phone, tablet of pc te zoeken en die dan af te spelen op tv. Gewoon vanaf de bank een playlist met videos maken is zoveel makkelijker dan prutsen met met je ab en geprojecteerde toetsenbordjes die ook nog eens het huidige beeld verstoren. Met Apple tv kun je nog meer, maar dat is een stuk duurder.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alles is bekabeld behalve de laptop. Films gaan van de NAS -> TV