Worden de pokens nog wel een succes?

Pokens zijn kleine apparaatjes die digitale visitekaartjes met elkaar kunnen uitwisselen. Met je computer kan je al je contacten bekijken en je eigen visitekaartje update. Door twee pokens tegen elkaar te houden wissel je de visitekaartjes uit. Ik weet dus prima wat het is en hoe het werkt maar ik krijg sterk de indruk dat het na ongeveer 2 jaar nog steeds niet heel populair is, in het begin leek het wel wat. Wat vinden/weten jullie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Dit was nooit en zal nooit populair worden. Je zal eerder via mobiele telefoon data delen. Maar ook dat niet. Het overhandoigen van een kaartje is ook een gebaar wat je maakt, anders dan ' zullen we even poken '?

pas als we allemaal een minimum van een iphone op zak hebben zullen we digitaal contact gegevens gaan delen. Maar dan via een geintegreerd info systeem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, anders zou het waarschijnlijk allang een ''hit'' zijn geworden.