Weet iemand een kleine app die muziek van je sd kaart kan afspelen?

Ik heb weinig ruimte op het systeemgeheugen van mijn telefoon. Omdat google play store geen muiziek van mijn sd kaart afspeelt, waar iemand een kleine gratis app die dit wel kan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (1)

Pulsar zou een goede app moeten zijn. Ik ga er wel vanuit dat je Android hebt. Als je de applicatie gedownload heb moet je in het hoofdscherm (eerste scherm dat verschijnt) rechtsja bovenin op de drie puntjes klikken en de applicatie even al je mappen door laten zoeken als het goed is kan de applicatie alle muziek vinden. De muziek moet wel IN een map staan dus niet gewoon los op de sd-kaart.