Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iPhone 6 valt telkens uit als ik Snapchat opstart weet iemand hoe dit komt?

Ik heb mijn telefoon nu ongeveer 2 weken iets minder. Mijn telefoon valt uit als ik Snapchat opstart. Ik heb Snapchat al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat werkte niet. Weet iemand hoe het komt? Graag iemands hulp❤ Het is trouwens de normale iPhone 6.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Batterij van je telefoon eruit halen en erin doen, werkt bij mij wel. Maar denk niet dat het zo simpel is. Je zou altijd bij zo'n telefoon winkel kunnen kijken of ze iets misschien weten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Chocogirl Dat zou ik niet aanraden met een iPhone. Een simpele hard reset werkt het zelfde. Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een defect model. Gewoon via garantie een nieuwe telefoon aanvragen. Het snelst is dan langs gaan bij de Apple store in Amsterdam of Den Haag. Dan krijg je direct een nieuwe telefoon bij de Geniusbar. Maar goed, dat is eventjes rijden. Dan kan je nog Apple opbellen om je telefoon te laten ophalen. Het "reparatieproces" duurt ongeveer twee weken, dus dan heb je ook geen telefoon gedurende die periode. Als allerlaatste kun je altijd nog bij de winkelier langsgaan en daar je wettelijke garantie claimen. Dit duurt meestal het langst, vaak zes weken. Kortom, je telefoon is kadoek dus je moet een nieuwe. Heb je nog fabrieksgarantie? Doe het dan via Apple zelf, dan heb je telefoon relatief snel weer terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn Iphone is al 1 jaar oud. Ik heb hem vandaag naar ios 10.2 geupdate en sindsdien gaat hij zichzelf de hele tijd opnieuw opstarten als ik een chat in snapchat wil openen. Maar dan is mijn telefoon toch niet stuk als hij dat voor de update nog niet deed?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar nu dus wel, @Fayrouz. Eventjes terug gaan naar de winkel waar je hem heb gekocht en toch maar even vragen wat er aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde... hebben jullie hem naar de winkel gebracht?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds de update van mijn iPhone 6+. Het gebeurt vrij vaak helaas.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb ik ook last van! Mijn Iphone 6 is ook twee jaar oud en telefoon valt uit tijdens gebruik van snapchat...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde. Ik heb m'n iPhone 6 nu bijna 2 jaar en heb hier nooit last van gehad, sinds vorige week valt mijn telefoon ook uit iedere keer als ik Snapchat open. Volgens mij ligt het aan de update van Snapchat of IOS
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing