Waarom maakt mijn laptop een raar piepend geluid en start hij niet op?

Mijn laptop maakt een raar piepend geluid, hij start ook niet meer op.

Het komt denk ik doordat ik de laptop dicht deed toen hij ging opstarten. Want toen ging het beeld flikkeren en daarna deed ok hem weer dicht en nu maakt hij alleen een raar piepend geluid en is de aanknop aan het flikkeren zoals hij normaal ook zou doen als hij op stand by staat, ik hoop dat hij niet kapot is want hij is best nieuw.

Kan iemand mij advies geven?!

Het is een Medion Erazer p6661

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
die piepjes zijn denk ik van moederbord, dan kun je de foutcode opzoeken.

Antwoorden (1)

Als hij best nieuw is, dan hoop ik voor jou dat ie ook nog in garantie is. Probeer eerst om het ding van de stroom te halen, haal dus ook de batterij/accu los.Laat 'm zo een minuut of 5 liggen. Zet de boel weer in elkaar en zie wat er gebeurt.
Gaat het dan nog niet goed: Ga er dan mee naar de winkel waar je 'm gekocht hebt. Ga niet zelf zitten klooien als je nog garantie hebt.