Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het uiteinde van deze kabel? (zie foto)

Het kleine ijzeren rondje dat je aan het uiteinde van de kabel ziet.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ik zie dat de foto niet goed op Goeievraag komt, het gaat om deze foto: http://omvormers-12v-naar-220v.welke-kiezen-kopen.nl/img/accukabel-met-zekering.png

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Dat is een zekering (vergelijkbaar met de stoppen in je stoppenkast)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Dit is niet het onderdeel wat wordt bedoeld.
Het rondje aan het uiteinde is een zgn. krimpoog.

Toegevoegd na 12 minuten:
En dit krimpoog is één van de mogelijke vormen van een kabelschoen.
(Lees meer...)
Bordensteker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Een krimpoog bestaat niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Top dat zocht ik, bedankt!
paulus811
9 jaar geleden
Dan zul je lang zoeken Denkla, heb je al op 'krimpoog' gegoogled?
Inekez1
9 jaar geleden
Als ik op krimpoog google, dan kom ik gewoon op verschillende websites die 'krimp oog kabelschoen' verkopen. Wel met een spatie, maar daar doet google niet moeilijk over.
+
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@paulus811 Ik neem aan dat het een onjuiste benaming betreft, daarvan is de grap dat deze WEL vaak leidt naar juiste links. Want ook verkopers of zelfs fabrikanten gebruiken soms een onjuiste naam (zeker als men weet dat daarop gezocht wordt). Mooiste voorbeeld is de vaak onjuist benaamde S-Videokabel met de term SVHS-kabel. https://www.google.com/search?num=20&q=s-vhs+kabel&oq=s-vhs+kabel&gs_l=serp.3..0i7i30k1l3j0i7i10i30k1j0j0i30k1l5.5061.6310.0.6477.6.6.0.0.0.0.70.392.6.6.0....0...1c.1.64.serp..0.6.391...35i39k1.e7oQcHBAG2s Zo ook op krimpoog. Misschien kan je even de verwarring duiden.
paulus811
9 jaar geleden
Ik denk inmiddels te weten waarom ik geen resultaten vond op 'krimpoog', mijn browser (op een laptop van de werkgever) zoekt namelijk alleen via Bing en die lijkt minder scheutig met resultaten. MrTomaat, ik weet dat leveranciers soms 'volksmond' termen en zelfs onjuiste spellingen in de website opnemen om toch maar gevonden te worden. Voor mij is het een kabelschoentje en niets anders (zei hij eigenwijs ;-)
Dat is een kabelschoen met oog. Ze zijn er in verschillende diameters.
(Lees meer...)
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Top, bedankt!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing