Gaat dit werken?

De DVD-speler van mijn home-cinema set heeft de pijp aan Maarten gegeven! Kan ik zomaar een andere DVD-speler op de home-cinema set aansluiten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als daar de juiste aansluitingen op zitten,wel. Het is moeilijk om dit vanaf hier te beoordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De meeste apparatuur is tegenwoordig van alle mogelijke aansluitingen voorzien, sla er even de gebruiksaanwijzing op na en als je d'r niet uitkomt even de typenummers van beide apparaten opschrijven en mee naar de winkel gaan.
Of weer op GV vragen, kan ook natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dit gaat gewoon lukken.