Hdmi kabel

Eerder toen ik mijn laptop op de tv aansloot met een hdmi kabel, kreeg ik nog gewoon goed beeld en geluid op de tv. Maar ik wilde laats nog een keer kijken en toen deed opeens het geluid het niet meer. Ik heb geen instellingen veranderd op mijn laptop, tenminste niet dat ik weet. Maar ik zou graag weer willen kijken met geluid. Weet iemand hoe ik weer geluid kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha eindelijk een vraag die ik kan beantwoorden ;-)

Dit probleem heb ik namelijk zelf ook gehad... Eerst gewoon geluid via kabel, daarna geen geluid meer.

Je moet ff wat veranderen bij je configuratiescherm > geluid... Als het goed is, heeft je laptop de tv al herkend, en moet je die ff aanvinken voor geluid...

Hoop dat je hier wat aan hebt, vind het wat moeilijk uitleggen, en zit nu ook niet voor de pc (iPhone).

Als je er niet uitkomt, reageer je maar ff ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zou je iets meer uitleg kunnen geven over je besturingssysteem? Ook kan het zijn dat je het geluid bij je media player in je mixer hebt gedempt. Daar moet je even goed naar kijken.

Je heb misschien niks veranderd aan de laptop maar wel aan de tv?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik vlc mediaplayer en ik heb meerdere keren gecheckt naar het geluid op de laptop en vlc zelf. Verder heb ik ook niets veranderd op de tv. Kan het misschien ook komen doordat er meerdere apparaten zijn aangesloten op de tv, bijvoorbeeld een PS3?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou niks uit mogen maken maar misschien heb je hier wat aan: http://forum.fok.nl/topic/1188789
Wij gebruiken ook zo n kabel maar krijgen geluid via de speakers van de computer. Om geluid via tv te krijgen is een extra kabel met tulpstekkers nodig. Ik ben verbaasd dat jij dat blijkbaar eerst niet nodig had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet het natuurlijk niet maar je geluidskaart kan ook gewoon kapot zijn