Hoe kan ik op mijn Ipad met paypal betalen?

Wil een app kopen maar krijg alleen maar visa en Mastercard maar dat heb ik niet. Met mobiel betalen mag ook maar staat er ook niet tussen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paypal.android.p2pmobile&hl=nl
dudemeister
7 jaar geleden
koop een Itunes kaart
zit je verder nergens aan vast

Antwoorden (2)

In de iTunes Store en App Store is het niet mogelijk om anders dan met een creditcard of iTunes gift card te betalen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt op iTunes doorgaans betalen met:

Creditcards
Bankpassen (niet in Nederland)
Contentcodes
Winkeltegoed, waaronder iTunes Store-cadeaubonnen en -cadeaukaarten
PayPal (vereist een creditcard als een gekoppelde betaalmethode)
China UnionPay (vereist sms met pincode voor configuratie)
Facturering via mobiele telefoon (via ondersteunde aanbieders)
Bankkaarten (alleen in China)

Wat je wel kunt doen is dus eerst een iTunes Store-cadeaubon of -kaart kopen. Dat kan ook online en meestal ook via iDeal of PayPal. Vervolgens kun je met die kaart betalen door een code in te vullen op iTunes.