Hoe heet de ingang van oortjes iphone?

Ik heb een microfoon gekocht, - alleen alle boxen tegenwoordig hebben een iphone ingang van oordopjes? Hoe heet deze ingang? en weet iemand waar je een C15AHZ kabel (zie eerste plaatje) naar een oortjes kabel (zie tweede plaatje) kan doen om een box aan te sluiten is dus de vraag!

Beetje vaag uitgelegd maar ik weet niet hoe het heet haha :)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die mike heeft een XLR-aansluiting en je moet naar 3.5 jack: http://tinyurl.com/jawlqzd
Amadea
7 jaar geleden
Die link leidt niet naar een voorwerp.
Amadea
7 jaar geleden
Er zijn daar 11 vacatures, @freekfluweel. Had je daar willen solliciteren? Voor de vraag heeft niemand er in elk geval wat aan!

Antwoorden (1)

De naam voor een 'koptelefoon kabel" is een aux kabel, het wordt ook wel een 3,5mm jack kabel genoemt

Quinten