Hoe lang gaat 1 oplaadbeurd van de iphone 4s mee?

Zie titel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De app BatteryDoctor geeft informatie over het percentage die je gebruikt hebt en nog over hebt en geeft een seintje als je de iphone weer moet opladen.
Je verlengt de gebruiksduur door bijvoorbeeld wifi, 3G en/of bluetooth uit te schakelen.

Antwoorden (3)

Dat hangt er vanaf hoeveel je er op werkt / mee belt / gebeld wordt. Zijn er weinig handelingen, dan zo'n drie dagen. Ben je wat actiever met het apparaat, dan komt 't er al gauw opneer dat je 'm elke nacht aan de oplader moet leggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met alle apps, wifi en bluetooth uit, en het ding stil op de kast niet te ver van een gsm mast haal je vast wel een week, misschien zelfs tien dagen (maar niets aanraken!)
Dat verschilt met gebruik
Zeker in het begin ben je natuurlijk veel aan het uitzoeken en prutsen dat kost veel stroom dus je haalt echt 24 uur niet
de accu van een iphone kan echt geen dagen mee
dus dagelijks laden is wel nodig
Vooral het gebruik van gps apps vreten stroom is mijn ervaring. en snelle games ook

Dus het is niet eentje die je 1 dag zonder stroom kan laten
en weekendje in de natuur zonder stroom redt je niet
maar ga van een gemiddeld van 16 uur uit dan zit je altijd goed.

in standby kan ie het wat langer volhouden
tip is dan ook snel weer naar standby (bovenste knopje)
capthavoc
11 jaar geleden
Afhankelijk van uw gebruik heeft u een bepaalde automie.
•Gesprekstijd: tot 7 uur op 3G,
tot 14 uur op 2G (GSM)
•Stand-bytijd: Tot 300 uur
•Internetgebruik: tot 6 uur op 3G
tot 10 uur op Wi-Fi
•Video afspelen: Tot 10 uur
•Geluid afspelen: Tot 40 uur