bestaat er een apparaatje waarmee je binnenshuis iemand kan conctacteren met een trilarmband?

Mijn vader verzorgt mijn bedlegerige moeder maar soms hoort hij haar niet roepen. zij kan niet meer telefoneren (te ingewikkeld). Ik zoek dus een apparaatje dat naast haar bed kan staan waarmee zij met 1 druk op de knop mijn vader kan bereiken, liefst via een apparaat dat hij altijd bij zich heeft, zoiets als een armband met trilfunctie.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Cryofiel
7 jaar geleden
Is een gewone bel/toeter geen eenvoudiger idee? Koop een luide deurbel (wel eentje die heel anders klinkt dan de gewone deurbel) en hang die ergens op een plek waar je vader hem altijd kan horen. Koop een grote drukknop en zet die bij je moeder. Zo hoeft je vader geen extra dingen om te doen of bij zich te hebben en kan je moeder hem altijd oproepen. Mocht hij weg zijn, dan kan ze in geval van nood misschien zelfs de buren alarmeren door continu op die grote knop te blijven drukken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.myxlshop.nl/j-s-draadloze-alarmbel-met-35-melodieen.html?id=31466106&gclid=Cj0KEQjwi_W9BRD_3uio_Jz-p8UBEiQANU80vpYQnhcGNFMcMLQxJ5ej64vln30D_iE3mCwdR3vzfskaAirn8P8HAQ
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.winkelvoorslechthorenden.nl/a-43695264/wekkers-voor-slechthorenden-wekkers-voor-doven/wekker-voor-slechthorenden-met-tril-armband/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@ff Loop mij eens door het stappenschema heen hoe je denkt dat persoon A met de wekker, persoon B met de armband op de hoogte stelt van gevaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gaat om de WINKEL... niet het product specifiek!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En hoe moeten de vrager of wij dat snappen als je dat niet aangeeft? Waarom link je dan niet gewoon: http://www.winkelvoorslechthorenden.nl/ Of zoek je een product op op die site, zodat je iig zeker weet dat je de vrager niet blij maakt met een dode mus, mocht het zo zijn dat er in het geheel geen product is wat de wens kan vervullen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
een elektronische/draadloze bel. Geweldig. Waarom kwam ik daar zelf niet op? Ik heb er meteen één besteld met 2 ontvangers, dan kan hij die in de keuken en op het balkon zetten (de plekken waar hij mijn moeder niet goed hoort). Heel erg bedankt voor jullie input!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan ook deze telefoon kopen http://www.seniorentelefoonstore.nl/product/556576/category-192829/doro-secure-580-senioren-telefoon-wit.html .
Je hoeft enkel op het knopje naast de naam te klikken en je belt.
Misschien kan je dat proberen en als het niet lukt stuur je het terug. Bronnen:
- http://www.seniorentelefoonstore.nl/product/556576/category-192829/doro-secure-580-senioren-telefoon-wit.html

Het beste antwoord

Ja, dat bestaat als de afstand niet verder is dan 150 meter. Voor € 71 is een set te bestellen die bestaat uit een drukknop APE160 en een ontvanger APE6600. De ontvanger ziet eruit als een horloge en kan als zodanig om de pols worden gedragen. De melding kan als trilling en als geluid worden ontvangen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je wel. precies wat ik bedoelde. ik had inmiddels ook al een gewone bel besteld maar dit is eigenlijk nog mooier. denk er nog even over na want ik vind hem wel een beetje duur. maar heel erg bedankt. fijn te weten dat het wel bestaat.