Ik krijg steeds een melding dat ik geen ruimte op mijn iPhone heb maar ik heb maar 0 foto's en video's en 1 app hoe komt dit?

Ik had hoer vroeger geen lat van het is heel raar om een paar foto's te kunnen maken moest ik al mijn apps verwijderen ik heb alles geprobeerd Om meer ruimte te krijgen maar niks werkt zelfs de film hack niet

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is heel raar want ik had hier vroeger geen last van het is super apart omdat ik maar 0 foto's of video's op mijn iPhone beschikbaar heb en ik heb maar 1 applicatie op mijn iPhone en dat is whatsapp ik heb elke manier geprobeerd zelfs de film hack ik weet nu gewoon geen raad meer heeft iemand een tip??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan ook komen door alle software updates. Als je steeds de nieuwste updates download zit je telefoon vanzelf helemaal vol door het geheugen dat het systeem gebruikt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De updates worden weer verwijderd nadat ze geïnstalleerd zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alls het probleem blijft kan je het beste een nieuwe telefoon kopen met meer geheugen