Waar kan ik het beste mijn iPhone verkopen?

Ik heb een iPhone 4s een maand geleden in amerika gekocht simlockbrij en 16gb met een klein krasje op de zijkant. Maar ik wil eigenlijk toch de iPhone 5 hebben dus wil ik me iPhone 4s verkopen. Weet iemand waar ik er zoveel mogelijk gel voor krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil hem best voor je overnemen hoor :)
paulus811
11 jaar geleden
Volgens mij is een simlockvrije telefoon in Amerika tegenwoordig duurder dan in Nederland. In Nederland gaan ze voor ongeveer 450 van de hand, dus dat is een flinke verliespost... En hoe kun je nou een Iphone 5 willen terwijl nog niemand weet wat dat ding kan en zelfs niemand weet wanneer ie komt?

Antwoorden (2)

Ikzelf zou het proberen op marktplaats en accepteren voor een erg goed bod